CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Ikut Kata Hati

MY HEARTBEAT!

Wednesday, August 17, 2011

TUJUHbelasRAMADHANogos ♥


Salam...hye followers and readers yang saya sayangi sekalian..

how's ur day?mine is sangat ok..alhamdulillah..hari ni 17 Ogos 2011 bersamaan 17 Ramadhan 1432H..


sekali lagi..ALLAH bagi peluang untuk saya menikmati ulangtahun kelahiran saya yang ke 23..





ahaaaahaaii dah 23 da..macam tak caye siket2..tapi caye jela kan..lagi best, sedor diri jela yang usia makin pendek..yela..sebab makin bertambah umur, makin berkurang la kira usia kita n makin dekat kita kepada destinasi kita iaitu kematian.sebab kematian adalah sesuatu yang pasti untuk setiap makhluk yang hidup di dunia ni..n saya arap..saya akan lebih bersedia dan melengkapkan diri saya..n saya amat bersyukur sangat-sangat untuk anugerah yang ALLAH bagi kat saya , nafas yang masih saya hembus..kesihatan dan kebahagiaan yang ALLAH bagi sekarang ni..saya syukur sangat-sangat.saya harap saya tak sia-siakan nafas yang ALLAH anugerahkan ni untuk benda-benda yang tak sepatutnya lagi..saya harap saya mampu buat yang terbaik dalam ape je dalam hidup saya..n jadi angin yang membahagiakan semua orang di sekeliling saya setiap kali saya menyapa mereka dengan lembut dan nyaman...ameen...n lagi, hari lahir saya pada tahun ni jatuh pada hari yang sama dengan tarikh nuzul Al-Quran..Alhamdulillah sekali lagi..
Alhamdulillah...segala pujian bagi ALLAH kerana masih diberi kesempatan untuk bernafas sampai ke harini..
terima kasih, thank u, syukran, gomawo, toche, em koy, gracias, salamat, arigatou, khap khun kha, shukriya dll pd sume yg da wish n mendoakan saya..ameen2..smoga hidup kamu semua pun dilimpahi kebahagiaan n diberkati selalu ya.. sayang semua ♥


bunga nie untuk awak semua..





salam.


Kate hatiku,

2 comments:

  1. takyah tacing sangat.

    kek aku mana????


    hahahhahahah

    ReplyDelete
  2. alaa..da ksik bunga nak kek pulak..ko tuh yg patut kasik aku macik :P

    ReplyDelete

Blog Widget by LinkWithin