CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Ikut Kata Hati

MY HEARTBEAT!

Sunday, August 14, 2011

Tanda ALLAH sayang kita.


salam..
followers and readers sekalian...

ape khabar puasa dan ibadah kita harini?alhamdulillah..today saya nak kongsi satu video yang best.from cerita ini kisahku rancangan tv9 tuh...sepanjang ramadhan nie memang ada la..one of the celebrity is wardina safiyya...semua kenal kan..tersentuh sangat dengar cerita dia.. dan saya yakin.. ramai di antara kita, yang pernah keliru atau pernah melakukan hal-hal bodoh dalam hidup kita. Tak kira la melibatkan apa-apa hal sekalipun pernah terniat je. Begitu juga dengan saya. Dan adalah satu nikmat, di mana satu ketika bila kita tersedar , kita merasa semua itu adalah mimpi buruk dan setelah itu kita akan sedar. ini adalah ujian ALLAH terhadap hambaNya, kita adalah orang yang terpilih untuk menjalani ujian itu..namun kita sempat tertewas dengan desakan nafsu dan kalah dengan bisikan syaitan. dan jika kita diberi peluang bangun dari mimpi buruk itu dan sedar bahawa apa yang kita lakukan itu adalah salah, air mata akan mengalir, kerana Allah masih memberi peluang kepada kita untuk kembali ke dalam dakapan rahmatNya.. ketika itu tiada kalimat lain yang keluar dari bibir kita..selain alhamdulillah alhamdulillah alhamdulillah :,) ya ALLAH...aku sangat hina..walaupun aku banyak melakukan khilaf dan berkali2 melakukan kebodohan , Kau masih menyambutku..aku malu ya ALLAH..

banyak kali saya ulang video nie.macam ada satu perasaan aneh. mesti tonton kalau tak rugi sangat. and ambillah pengajaran from video ni..Allah sayang sangat kat kita hambaNya kan :,)



"saya cukup percaya..sekiranya kita ni nak jadi baik..dan kita mengambil keputusan menjadi baik, maka Allah akan hantarkan org2 yg baik utk berkawan dgn kita"- Wardina Safiyyah.

Ape Kata Hati:
Doa Ramadhan 14: Ya Allah.. Janganlah Engkau hukum aku, kerana kekeliruan yang ku lakukan. Dan ampunilah aku dari kesalahan-kesalahan dan kebodohan. Janganlah Engkau jadikan diriku sebagai sasaran bala dan malapetaka dengan kemuliaan-Mu, Wahai Kemuliaan Kaum Muslimin.
salam.

Kate hatiku,

No comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin