CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Ikut Kata Hati

MY HEARTBEAT!

Thursday, December 24, 2009

++menyesal++

lately layan lagu nie...lagu tema cite tasbih cinta....muzik die besh..lirik die...mcm sdih sgt la plak..huhuhu.....layan jela...
*menyesal*

semula ku tak yakin
kau lakukan ini padaku
meski di hati merasa
kau berubah saat kau mengenal dia

reff:
bila cinta tak lagi untukku
bila hati tak lagi padaku
mengapa harus dia yang merebut dirimu

bila aku tak baik untukmu
dan bila dia bahagia dirimu
aku kan pergi meski hati tak akan rela

* terkadang ku menyesal
mengapa ku kenalkan dia padamu

repeat reff [2x]
repeat *

++kate hati eiykinsshi: sedih jugak bile awek sdrk kna kebas ngn kwn sdrk...huhuhu..nasihat sy jgn la kjam sgt kat kwn tu...carila org len leh x...yg utk laki tu lak..da tau kwn tu playboya...atau laki2 idaman malaya...yg g knl kan kat awek tu nape..huhu..takziah..arap jgn jd cmni la k kwn2..++
:)

Wednesday, December 23, 2009

++sem baru++

salam...


da lame tul x updet blog sdrk nie...huhu...sem baru bmule...mknenye..sy da jd student 3rd year 2nd sem...wah!xsgka...cepat nye mase blalu..huhu....n sy masih tdk sdr dri n asek main2 jer..huhu..stat sem nie tamo main2 da..nk grad pon ade klas2 die jugak....huhu..jd sy taleh main2...taleh hmpakan mak ayh, ckgu2 n lctrer yg da aja sy dr tadika lagi..n esp kat DIA...atas nikmat nafas n idup yg diberikan utk sy..alhamdulillah still diberi kesempatan...huhu..so..hope sy leh la mnten azam sy n smgt sy nie sampai la sy bjaya..amiinn...nie adelah bebelan sy yang 1st utk sem ni..huhu..tuh jela dulu...

++kate hati eiykinsshi: sile istiQamah ye nurul ashikin..huhu++

:)
Blog Widget by LinkWithin