CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Ikut Kata Hati

MY HEARTBEAT!

Wednesday, August 3, 2011

PERPISAHAN INI.



Perpisahan Ini -
1st Edition ft Aizat Amdan



Di sini bermulanya pertemuan yang terakhir
Kehilangan amat terasa di hati
Mungkinkah ini yang tertulis di tangan takdir
Ku terima perpisahan ini

Dulu kita satu jiwa satu impian
Susah dan senang kita bersama
Namun itu semua hanya sementara

Hanya lagu yang menjadi ingatan
Hanya lagu yang menjadi kenangan
Seandainya masa itu kembali semula
Ingin ku memiliki lebih dari itu

Mungkinkah ini yang tertulis di tangan takdir
Ku terima perpisahan ini

Perpisahan yang tak ku duga telah terjadi
Dirimu pergi biar ku sendiri

Dulu kita satu jiwa satu impian
Susah dan senang kita bersama
Namun itu semua hanya sementara

Hanya lagu yang menjadi ingatan
Hanya lagu yang menjadi kenangan
Seandainya masa itu kembali semula
Ingin ku memiliki lebih dari itu


ape kata hati:

Hari konvokesyen dah nak dekat..26/9/2011, sidang 6, 130-5pm -UKM BANGI. arap dapat jumpa kawan-kawan balik. kawan-kawan nutri n sume kawan-kawan,semua lah kawan-kawan yang sudi anggap saya kawan tu.tak kira lah junior ke senior ke.huhu..n mungkin ada yang pasni tak jumpa dah.maklum lah akan bawak haluan masing-masing..goodluck untuk semua. saya mintak maaf banyak-banyak atas kesalahan n kekurangan saya selama ni.korang, sayang n rindu sangat kat korang semua..halalkan semua ye..

especially to my beloved dongsaeng asheila bunga liesa, anis cik maravila n my buddy cik suri.be good okeh?buat tesis elok-elok..good luck n semua kena semangat!masing-masing kena saling tolong menolong..saling sayang. jangan nanges nanges jangan gaduh gaduh jangan takut takut.jaga diri jaga kesihatan.jaga makan.jangan tak makan.noona dah takde nak nasehat suruh makan sayur.hehe semoga korang berjaya n ingat kat saya selaloo..hehe..n doakan saya jugak ye semua kawan-kawan..sayang korang :D hope kenangan kita bersama takkan luput sampai bila-bila. ade jodoh jumpa lagi..Insyallah.



salam.


Kate hatiku,

No comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin