CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Ikut Kata Hati

MY HEARTBEAT!

Wednesday, January 5, 2011

ANAK FADZILAH KAMSAH?=.=

Salam...


nie entri pendek aje..sebab ase nak gelak gulingguling je ase bile nengok KATA KUNCI PENCARIAN ...eceh, skema kut.huhuk...



tekantekan kenyekkenyek untuk tumbesaran sehat.


kamon lah ...adoi..saya anak incik ayah saya...incik WAN MOHAMAD BIN WAN JAFFAR...


ini dato' dr fadzilah khamsah


ni pla incik ayah kesayangan saye^^.tak same kan tak same kan.apekaaaaaa...=.=

adoi..ape nak fadzilah kamsah plak...adoi...tapi kalau ank angkat boleh jugak kan...suke tengok dato' fadzilah khamsah dalam SELAMI JIWA...sape suke tgk jugak?hee..lagi satu suke dengar die time bagi motivasi..huhu....sangat best..especially pasal jodoh lah kan.cehh....-.-'' tayah la kaaannnn....

tapi kan memang sangat adoi adoi la sape cari anak fadzilah khamsah kat sini yer...buwat lawak betul lah siap jadi yang kedua selepas pencarian 'eiykinsshi'..haha...sabar ajelah....

eh eh si johan nie lak asek duk jadi fadzilah kamtumi (come to me) tak abes abes...haish...

papepun layan ajelah.zaaassss....



p/s : rindu nye pada incik ayah n puan emak...-.- mahu balik lah minggu ini.

p/s/s: like lah page dato' dr fadzilah khamsah yer.hee...


bai.
Kate hatiku,

1 comment:

Blog Widget by LinkWithin