CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Ikut Kata Hati

MY HEARTBEAT!

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, July 14, 2011

MYVI BAHARU IDAMAN KALBU.

Salam hye followers and readers yang saya sayangi sekalian...
harini saya nak updet entri dengan sedikit perasaan berangan2 dan berazam tinggi serta bersemangat waja...hehehe...

tengok tak iklan yang ade orang nyanyi2 camni.

LAGI BEST WO O O...LAGI LAGI BEST.

menyokong kereta buatan malaysia.hehe

korang, saya sebenarnya kan dah jatuh hati....kat MYVI BAHARU tu..ha'ah..dolu2 memang saya cakap saya berangan mahu honda jazz kaler pink kan..

macam yang nie.lebih kurang.

tapi bila dipikirkan balik..tak la cantik sangat.plus untuk save dari segi sume segi ...segi empat segitiga dan semua segi..saya bercadang mahu memiliki MYVI baharu ini saja dalam masa terdekat setelah mendapat kerja tetap.diulang sekali lagi..setelah mendapat kerja tetap...hehhee....skang taleh lagi...lesen pun sedang dalam proses sudah mahu berangan2 ...teruk kan.tapi saya tak da la rasa teruk sangat..ape salahnya kan..kena ada sumthing untuk bagi motivasi...ehehe bak kata cikgu kelas memandu saya.

yang paling saya berkenan ofkos la mystical purple..


ala2 expose mistik gtu.hahaha..

cooll..


lagi cool..

lagi lagi cool...

built in GPS??cooooooolllll bagi orang yang mudah lupa jalan macam saya.haha

eh tapi dengar cerita ada kaler kuning ea coming soon..if die cam kaler kuning honda jazz kesukaan saya oke what..tadaaa yang ni

cool tak cool?cool dan sangat yahoo2 jika dapat memiliki bukan?

korang rasa..kaler apa cantik?kuning air jagung tuh sangat sporty kan..purple ni cam profesional sket...

haaaa..

arini saya buat latihan side parking n bukit..alhamdulillah..bolehla...tapi kena berlatih lagi..3 penjuru bolum buat laie...huhu...naseb tadi banyak kali leh blatih sebab orang tak ramai...hehe..

pastu berita baik arini cikgu da percayakan saya untuk bawak laju sket atas jalan. saya da boleh bawak kereta dengan gear 4...jangan gelakkan saya eaMySpace...tahulah korang da pandai kereta..huhuhu...sekurang2nya..lori kat belakang tak la mengumpat saya asek bawak gear 3 aje..jalan yang cikgu bawak saya tu banyak sangat lori lalu lalang..MySpacemaklum la kawasan kilang....cikgu cakap ta payah lah bawak gear 5..haha..cuak cikgu tengok saya memandu bile jalan strek je berlagak betul bawak laju2..tak baik..ish ish....MySpace

doakan saya cepat2 dapat lesen tau kawan2...n doakan saya cepat2 dapat kerja tetap..boleh bawak mak ayah n family n kawan2 naik kereta baru..ameeenn....MySpacetenkiu korang..


untuk maklumat lanjut korang boleh baca sini:

MYVI BAHARU 1

MYVI BAHARU 2
p/s: insyallah lagi 2 bulan nak konvo kat UKM BangiMySpace

Kate hatiku,

No comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin