CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Ikut Kata Hati

MY HEARTBEAT!

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, July 3, 2011

KAMI MAKAN SELAIN NASI DI PESTA NASI 100?boleh ke boleh ke?apepun boleh..

Salam hye followers and readers ku yang disayangi sekalian..

huish..da lame tak update aktiviti kat ape kate hati ni..hurm..ape nak tulis ek..takde pe..last minute plan as usual dengan beloved fwens :) maceh usna sebab datang amik saya jauh2...thanx jugak am yang eh tibe2 datang jugak...n kawan usna yang juga kawan baru saya cik saripah or meksya.hehe...sonok ke mnganggur?banyak sangat kuar..masuknye idok...itulah definisi yang paling tepat.duit la bukan makanan.haha.

apepon enjoy those picts.

nie la tempat saya pergi tuh.arini last sape ase nak gi tuh gi la sempat lagi.sampai malam.heee..

antara yang best..


kedai ni.


ok puan2 ini adelah bahan-bahan untuk buat somtam.makcik nie borak je...buat nye idok..saya je membayangkan somtam yang sedap.

pesta nasik 100...

tatahu kat ane 100 nye...dalam paper kate rempah ratus yang seratus.bukan nasiknye.kut.

huuu...rempah memang la ratus.kan rempah ratus.waaa....

tapi nie tulang bukan rempah ratus.waaaaa..

kite tertipoo la ni...tapi naik2 nie sume hotel yang buat...jadik musti agk mahal sket la..datang tgk ajela...makan ta boleh la bagi mereka yang ade 'ladang ribena' macam kitorang..

cantek hiasan ni tapi kesian buah tomato n bawang tuh..haha


sudah2.jum lah abc.

nie la usna n kawan baru saya mc sya...memposing di depan kedai abc.

memakan abcdefg perlu sesiriyes inikah?MySpacesaya seakan tak percaya.huhu

oke..merasa kiut mungkin bile buat muke begitu?MySpacehuhu

merasa eksaited.

tibe2 sedih dan terharu.MySpaceadoi.

kuih ni bukan buah.buah ni tapi kuih.eh ape2 ajelah.sedap nie.amsyar yang ajar makan tapi saya makan sendirik la..tapi abc die tak berapa kaw sangat la...saya tak habes..MySpace..

gendang gendut tali kecapi.kenyang perot suka lah hati.ewahh bersyair plak saya.eh eh bukan.i mean pantun.heee

pastu ade muzium kecik..

maaf pakcik saya taktahu sape amik gambar pakcik tak sedia.arap pakcik bace ecntri saya.hee

ade kraftangan..time kasih model.haha

ade persatuan pelukis.hebatnye pakcik lukis2.ajar saya boleh?MySpacehuhu

ade tempat canting batik

sudah2 jumlah ke tempat batik.

oke di tempat batik.

saya tak puas hati betul la amsyar suka2 aje snap padahal saya tak bersedia lagi.ini bukan lisa surihani tahu? lisa surihani takpe amik macam2manepun terus cantik.apedaaaa...tapi gambar saya memang tak pernah cantik.ha'ah la.kuikui..motip gambar ni adelah nak ckp budak kecik baju cekelat tuh tuan punye kedai..haa..hebat tak hebat.kau hado?

senanye kan korang bukan makanan2 kat atas ni aje kitorang makan..huhu malu lah nak cakap.gambar ni sebahagian aje.sebab balik tuh saya sampai muntah.haha....sebab kena paksa makan oleh budak2 ni.saiko tol saya semalam.hahah

oke...next event adelah KELLCHEFF..pesta makanan cheng ho plak...hee 12-23 julai..jemput2 datang ea..kat bazar tok guru..saya nie macam dah keja bhgian makan2 kat negeri kelate lak.haha

MySpacesalam.


Kate hatiku,

No comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin