CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Ikut Kata Hati

MY HEARTBEAT!

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 20, 2011

KELCHEFF 2011

Salam..hye followers and readers sume....hows ur day?mine is not so ok....

sebab semalam mimpi buruk....MySpacebangun2 terus tidak ceria...MySpacekalau mimpi baru kan best.eh ade ke mimpi baru.huhu saya mimpi 2 benda satu mimpi buruk satu mimpi xburuk....tapi saya seharian duk terkenang mimpi buruk tuh....terbawak2 oh naaa naaa...tak suka betul.tapi takpela...dah kate mimpi mainan syaitan kan...


oh tapi takpelah..mungkin sy mimpi sebab saya letih sangat kot n nape la musti mimpi pasal orang2 yang saiko sebegitu....arhhh..dah dah.jangan tanya nape lagi.saya sebenanya nak update pasal pesta makanan KELCHEFF MySpaceyang saya pegi semalam..


kapal chengho..replika ajela...ape ke merah sangat kalo yang real..hehe...

saya gi dengan puan emak...

oh oh tak banyak gambar yang saya amik..apetah lagi nak amik gambar sendri..sebab kan..segan sungguh..tak tipu..orang lain datang nak makan aje...perasaan macam saya aje yang membawa 'DSLR' saya yang xberapa nak DSLR ni.muahaha...saya seperti membajet diri seperti wartawan sinar hairan.eh sinar harian...oh oh malu la..

terutama dengan kawan2 yang berbaju hijau tu..urusetia.haha.

tapi takpelaaaa...amik aje...

enjoy those picts ea...

ramai betul orang...


saya suka tengok orang makan2..makanan n makan2 adelah passion saya.bukan downy passion ea.tapi passion saya.haha

dari negara cina..

actually pakcik nie sdang membuat mi tarik..tapi susah betul nak snap tang die tengah tarik2 mi..adehh...

nie pun mi tarik jugak..panjang oooo

MySpacegembira nya dorang..

special snacks from xinjiang...yahoo..sodap

kambing bakorr..

jeli..

pau..boleh tahan jugak rasa die.

oke seterusnya..selain negara cina..

'i come from thailand.sawadikap' bak kate shaheizy sam dlm kongsi.

hehe macam2 ado..

pattani mai..

dari kemboja pula...



ade satu makanan nie nama die 'lembu naik bukit' saya pelik la..MySpace.nanti lah saya google...saya tak pasti mana satu makanan nya.nak tanya kang die tanak jawab malu plak saya...eh eh budak nie makan ajela..banyak tanya btul.haha malu kalo die jawab macam tuh..takpe.pakcik google ade.

from arab pun ada..

barbicans.ade jual yoghurt la madu la.macam2..gi al tengok ye .haha

ade pameran n jualan..biasa la tuh..budak baju pink nie asek kena marah ngan mak die aje sebab die macam nak jatuhkan aje sume bnda atas meja tuh.muahaha..sabor ajela.

keris keris...saya duk cari darah pada ujung keris...paranoid tak saya?


haa..sempat jugak beli kain sarung untuk buat baju masa wedding angah nanti....nie untuk kitorang la..cantik..n murah tau..harga asal rm25 selai.die bagi rm15 je..harga special...banyak lagi pilihan..nie sbb nak ikut tema wedding angah aje.rugi tau tak pergi tengok...batik asli jawa ni..pomot2 lau dapat komisen kan best.haha

n mak adiahkan ini..

keronsang ladybird putih.comel tak comel x..sebab sama dengan jam saya..MySpacetime kacih mak


banyak sungguh makanan..saya ade try jugak..tapi tak boley la beli banyak2..bangkurap la oihh...

tapi makanan dari macam2 negara lah ade...best..yang tak pernah tengok pun ade smpai xberani nak makan..tapi jangan isau..dijamin halal insyallah..

so korang yang ade dekat2 kelate tuh sila la berkunjung ke KELCHEFF 2011 nie ek...3 ari lagi....

datang tau.jangan lupa.dekat bazar tok guru.daaaa

MySpacexie xie ni..MySpace


SALAM.


Kate hatiku,xie xi

No comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin