CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Ikut Kata Hati

MY HEARTBEAT!

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, December 30, 2011

WISHLIST 2011.tercapai ke idok?

Salam..hye followers and readers sekalian..

sedar tak sedar dah nak 2012 dah kita ni kan.. eh today anniversary mak n ayah...happy 30th anniversary mak ayah..love u ..both...soooooo much much much :)

oraittt..

dolu2 ingat lagik, mase nak masuk 2011 aritu...saya ada wat wishlist la sket..ala..korang pon mesti ade jugak kan.apekate kite semak dulu skit2?

hehe...berikut adelah entri WISHLIST 2011 saya

JOM BUAT SEMAKAN.hehe..


1. menjadi hamba ALLAH, anak, anak murid, kawan, teman , kenalan n ofkos lah secara amnya (skema-.-''), menjadi manusia yang lebih baik yer...yg nie mmg kire standard lah kan...huhu

komen: oraito.. yang nie haruslah sambung setiap tahun sampai bila2 k?heee...


2. menyiapkan tesis secara rempit dan drift.kau dah tade mase bnyk ikin oi...lagi 5 bulan aje nak grad nih.huhu..tapi...nak buat tesis yg sgt bkualiti, lemak berkrim disukai ramai so that dapat A dalam penyelidikan sains ini. 12 JAM KREDIT OK TESIS I...takut nk mmbayangkan...

komen: alhamdulillah...berjaya siapkan si baju hijau ni...lega sangat2..cuma nak publish artikel tesis kat Malaysia Journal of Nutrition ni la kena wat salah 1 wishlist 2012 lak..insyaALLAH...amin...hehee..



3.kurangkan dibuli, lebihkan membuli.eh, x x..haha...kurangkan dibuli.sy salu aje dibuli emosi oleh orang.....ngaaaaa...menci tul kan...actually sy nie jenis malas nk amik port.sakit hati pun xde lame2 tapi masalahnye....org ingt sy senang dibuli. sbb dalam hati ade taman.tapi sebenarnye sy xsuke pembuli..sbb pembuli sgt 'dalam hati ade tong sampah'...

komen: alhamdulillah..berjaya jugak.rasa nya tahun 2011 saya memang jadi totally lain la.bebas.hahah actually sebab sibuk dengan final year projek n so on..tapi one of the thing is , saya benci la orang yang buli emosi saya tuh.ingat saya senang ke nak buli2..last2 saya tengok orang yang buli saya tuh stress sepanjang 2011 ni.kejam plak ase.hehe... sorry ya.saya tak pernah suruh pun, kamu yang pilih..



4. membesar dengan lebih sihat dan kuat .yer2..sye mahu tambah berat badan saya...n ketinggian...boleh .dgn menggunakan kasut wedges .haha..sy siap di katekan ketot tahu ..153.5 cm..rendah sgt ke?

komen:adoiyai..serius saya rasa saya nye berat dah bertambah lah..adoiyai..kalau dulu sekitar 2009 n 2010 berat badan sangat la tak ideal..macammnae la nak jadi nutrition.but now.alhamdulillah BMI pon dah jadi ideal.normal senormal normalnya.nak2 after grad ni.makan cukup, idup pun gembira di samping keluarga dan orang tersayang..alhamdulillah sangat2:) pasal tinggi?eh lantok la..dah tak boley tinggi lagi dah...but now memang asek pakai wedges la ..dah terbiasa 'tinggi' :p

5. Graduation day-wait for me....sy nak grad tahun nie.doakan saya tau kawan2...jubah konvo saya kaler pink...hehe....i like..sgt barbie la pink2 ni..terbayang hello kitty.haha...

komen:orait..dah tak payah nak bayang2 because..i did it!!!!!alhamdulillah...berjaya pakai jubah konvo kaler pink pada hari yang sepatutnya..hepi sangat2 plus terharu...

6- saya tak mahu cepat sangat melatah kalau ade orang buat naya pada saya.saya nak jadi lebih cool walaupun saya tahu saya sangat cengeng dan sikit2 mahu kol cakap, maaakkk ade orang buli kin.padahal orang tuh kau cume perlu lempanglempang buat lempeng je dengan ayat disaster kau je die mmg akan terkedu.

komen: masih cengeng sket2 nak wat cammano..hati tisuuuuuuuuuuu.....*pangggg tapi tahun ni baru saya perasan..saya jarang nanges sebab benda tak sepatutnya..lau nanges sebab tesis ke..itu normal beb..hehehe..



7-mahu buat semua orang kesayangan gembira selaliiiii..eh, selaluuuuu....

komen:insyallah..masih....heee



8- mahu jadi muslimah yang lebih baik...dari segi amalan terutamanya...huhu..umur makin bertambah oi.....sedar2 lah sikit...tapi suke suke suke.tahun nie besday saye jatuh pada 17 Ramadhan...bersamaan nuzul Alquran....huu.....

komen: insyallah..nak teruskan untuk 2012 n seterusnya...kalau umur panjang..aminnn...



9- jadi lebih tidak selebet. secara senang, kemas lah sikit.haha

komen: haha...tak berani nak komen lebih2...biar orang2 yang kenal saya lah menilai.boleh??haha

10- jangan lagha lagha.apetah lagi blur blur.

komen: haha...adoiyaiiii....blur tuh cam dah kurang sket.lagha nih, geram jugak pada diri sendirik.kadang-kadang tuh kalau buat kerja tak sedar jam kul brapa...adoiii...kena teruskan lagi wishlist ni gamoknya..haha

korang caner?tercapai ke idok?ate pegila belek2 wishlist 2011 korang sana.lekas.heehe

but ..please ea korang..please jangan masuk toilet pukul 11.59mlm 31/12/11 sebabnya...ini bukan mistik...tapi faktor durasi masa..tahu??..takut tahun depan baru korang kluar k???????hihik...just a simple joke..tanak gelak sudeehhh..wekk:p


apekatehati:still pikir apa la wishlist 2012 ni..ermm 3k la kut, kawen, kereta, kerja gomen. eh.teruknya, xde bnda lain ke.hahaha.....next time next time k,bai.kuikui....


salam.

Kate hatiku,

2 comments:

  1. salam ekin..selamt 2012!
    tomel je baco wishlist ekin nie.. gudluck r espc part 3K tue desss hehe
    ore pun hado blog tp x aktif po mc kin la huhu

    ReplyDelete
  2. salam..arkk...selamat tahun baru jgk dear....haha...3k?ehem3..hehe...owaito..thanx dear..ark pon la..smoga semua impian tercapai.ala..xpe..da abes belaja nanti boleh aktif balik blogging....miss u so much..take care k?:)

    ReplyDelete

Blog Widget by LinkWithin