CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Ikut Kata Hati

MY HEARTBEAT!

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, December 31, 2010

10 WISHLIST 2011.

Salam...

sedar x sedar..arini sudah 31/12/2010...

cepat kan mase berlalu....kat sini nk ucapkan hapy becoming tahu baru ye pada sume...semoga sume yg diimpikan pada tahun nie sudah tercapai la kan....

yg nak kawen dah kawen...

yg nak tunang dah tunang,,,

yg nk menang bola da menang bola.

eh.hahah..tahniah ek kat skuad kebangsaan sbb da menang piala suzuki aff....

MySpace

''hoi hoi bola meh sini!kau jgn nak pandai2 masuk gol aku.aku lempang kang''

MySpace

''dolly dolly kate aaaaaaaa''


MySpace

''hiyyaaarrrrkkkk''

nie la antara aksi2 khairul fahmi yg sempat dirakamkan.haha..xnk kalah blogger lain wat entri sal kahirul fahmi.mcm ni je yg saya buat.hahah...

korang mmg very de maybank!dah la telah mmbuatkan kami satu negara dapat cuti.haoliou la korang nih!aummm...hahaha...kunun rimau lah.ank rimau pun hek eleh kat aku dga aku mngaum.haha...maybank apetah lagi.nak duit nak duit (xde kaitan)...


ok...berbalik lah kepada tajuk entri kite ye puan-puan ...

azam tahun baru..poyo je kan nk ade jugak.xpelah..kite hanye merancang,,,tuhan yang akan menentukan nanti..sekurang-kurang nya kite pasang niat kan.niat tuh penting...nak solat pun kna niat, haaa...betul tidak?

ok berikut merupakan wishlist saye untuk 2011:

1. menjadi hamba ALLAH, anak, anak murid, kawan, teman , kenalan n ofkos lah secara amnya (skema-.-''), menjadi manusia yang lebih baik yer...MySpace..yg nie mmg kire standard lah kan...huhu

2. menyiapkan tesis secara rempit dan drift.kau dah tade mase bnyk ikin oi...lagi 5 bulan aje nak grad nih.huhu..tapi..MySpace..nak buat tesis yg sgt bkualiti, lemak berkrim disukai ramai so that dapat A dalam penyelidikan sains ini. 12 JAM KREDIT OK TESIS I..MySpace..takut nk mmbayangkan...

3.kurangkan dibuli, lebihkan membuli.eh, x x..haha...kurangkan dibuli.sy salu aje dibuli emosi oleh orang..MySpace...ngaaaaa...menci tul kan...actually sy nie jenis malas nk amik port.sakit hati pun xde lame2 tapi masalahnye....org ingt sy senang dibuli. sbb dalam hati ade taman.tapi sebenarnye sy xsuke pembuli..sbb pembuli sgt 'dalam hati ade tong sampah'...

4. membesar dengan lebih sihat dan kuat .yer2..sye mahu tambah berat badan saya...n ketinggian...boleh .dgn menggunakan kasut wedges .haha..sy siap di katekan ketot tahu ..153.5 cm..MySpacerendah sgt ke?

5. Graduation day-wait for me..MySpace..sy nak grad tahun nie.doakan saya tau kawan2...jubah konvo saya kaler pink...hehe....i like..sgt barbie la pink2 ni..terbayang hello kitty.haha...


dectar

jubah pinky..bunge tutup muke...model jubah, kak za n acap.

6- saya tak mahu cepat sangat melatah kalau ade orang buat naya pada saya.saya nak jadi lebih cool walaupun saya tahu saya sangat cengeng MySpacedan sikit2 mahu kol cakap, maaakkk ade orang buli kin.padahal orang tuh kau cume perlu lempanglempang buat lempeng je dengan ayat disaster kau je die mmg akan terkedu.


7-mahu buat semua orang kesayangan gembira selaliiiii..eh, selaluuuuu.MySpace...

8- mahu jadi muslimah yang lebih baik...dari segi amalan terutamanya...huhu..umur makin bertambah oi.....sedar2 lah sikit...tapi suke suke suke.tahun nie besday saye jatuh pada 17 Ramadhan...bersamaan nuzul Alquran....huu...MySpace..

9- jadi lebih tidak selebet. MySpacesecara senang, kemas lah sikit.haha

10- jangan lagha lagha.MySpaceapetah lagi blur blur.

oke...itu aje wishlist 2011..10 cukup lah kan.bnyak2 kang...tak tercapai plak..

bai.

Kate hatiku,

No comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin