CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Ikut Kata Hati

MY HEARTBEAT!

Wednesday, December 14, 2011

::no title::

salam..malam ni nak buat entri yang sangat pendek aje.nak ucap tahniah kat semua orang. nak cakap saya bahagia sangat (Sebenarnya tumpang bahagia) bila tengok kawan2 sebaya da bertunang, berkahwin, on da way nak jadi mummy, malah da ada yang dah jadi mummy..baby comel2 n sihat plak tu.alhamdulillah...saya hepi sangat2 n syukur sangat2..:)

doa saya, harap kebahagiaan dan keberkatan akan sentiasa melimpahi kita semua..n kita semua berada dalam lindunganNya selalu..






saya?






hehe..sebab saya tahu 'dia' yang dah tertulis di luh mahfuz untuk saya tu..sedang siapkan diri, macam saya jugak la..insyaALLAH..incik jodoh, saya harap awak pun tengah doa perkara yang sama sekarang.jum sama2 doakan oke..




apekatahati: ya ALLAH..jaga 'dia' tak kira di mana 'dia' berada ^^ amin..

salam.

Kate hatiku,

No comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin