CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Ikut Kata Hati

MY HEARTBEAT!

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 4, 2012

cahaya 2012.

Salam...hye followers and readers sekalian..

ehem..cik ikin, nie ke entry first untuk 2012?
fine.fine.dah 4 hb baru nak up entry kan...busy lor...plus tak larat la...skang kan winter (hellloooo....duk malaysia tayah nak winter sangat)

oraito ...takde ape pun saje aje up entri pasal jeles plak tengok orang lain dah 4 entri untuk tahun ni.hakhak..boleh tak...ermmm senanya tak tahu la..nak share ape yer...

senanya nak wat entri wishlist 2012 but i think dis year...saya just nak kan hidup yang tenang, diberkati..n yang paling penting saya nak bahagiakan mak ayah yang banyak sangat berkorban...skang dah abes study..tiba lah masa untuk manjakan mereka pula kan?

sebenarnya..bila mak ayah ade depan mata pun saya rindu..saya selalu curi-curi pandang mereka berdua.boleh tak.stalker tak?haha..oke..

tahun nie saya memang berazam nak bahagiakan mak ayah saya..n family n org2 kesayangan..soal lain ketepikan dulu la kut..huhu...

itu je...saya nak ucapkan selamat tahun baru kat semua n hopefully...semua yang baik2 aje yang datang kat kite semua 2012 ni ok?hopefully cahaya kebahagiaan akan terus menerus menerangi kite semua.aminn..

salam.

Kate hatiku,

No comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin