CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Ikut Kata Hati

MY HEARTBEAT!

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 13, 2011

ONGOH KAWEN.

Salam...
phew (lap peluh kat dahi)..lama tak update..tapi macam nak update tapi sibuk sangat.boleh tak?

pada 25/11/2011, seorang budak nakal iaitu, abang saya incik azizul akhirnya telah selamat diijabkabulkan dengan pilihan beliau...kak hazirah dari baling kedah.tayah ayat nak newspaper aje..huhu...

lalu kitorang naikla ke kedah mengikut peta malaysia...alhamdulillah semua berjalan lancar termasuk majlis perkahwinan pada 26/11/2011 n majlis kesyukuran belah umah kitorang kat pengkalan chepa kelate...10/12/2011

akad nikah: 25/11/11





oke jangan cakap pape..hahaha tau2..pink sebenanya xsesuai untuk ongoh (padahal saya pun sama -_-)

majlis perkahwinan , baling, kedah 26/11/11





majlis kesyukuran aka sambut menantu 10/12/2011


ini majlis kat belah kelate..tapi saya tak sempat amik gambar banyak..sangat busy sebab tak cukup kakitangan..saya sangat sekeleh dan sebarai...saya tahu itu...tapi saya sempat menculik bebudak yang comel untuk mencover rasa stress sebab terlalu letih..haha...budak2 tersebut adelah..

akif 'fiz fairuz'

dan


sha al koreaoh, saya memang 'pencinta kanak-kanak' jika irwansyah 'pencinta wanita'... -_-


sudahla incik dslr aka ayah sofea tidak pulang..maka takde la gambar2 iye...saya macam nak pengsan on dat day tapi happy..sebab sume dipermudahkan..alhamdulillah..mak la paling kesian..tak duduk pun...ulang alik situ sini...huhu...

papepon selamat pengantin baru ongoh n kak zira..semoga berkekalan hingga akhir waktu..tolong bagi saya seorang lagi anak sedara cepat2 ya! ^^.

p/s: gambar tak banyak sebab dalam kamera balong n kakti...bila la boleh amik ni..huhu

salam.



Kate hatiku,

No comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin