CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Ikut Kata Hati

MY HEARTBEAT!

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, October 2, 2011

KISAH DONGENG.

Kisah Dongeng - Stacy

Ku sedar ku tak seberapa
Jika dibanding mereka
Yang jauh lebih megah dari diri ini

Apa yang mampu ku berhias
Hanyalah hati yang ikhlas
Terpendam simpan untuk dia yang sudi

Mencintai aku dengan seadanya
Mencintai aku bukan kerana rupa
Dalam waktu sedu
Dalam waktu hiba
Ku harapkan dia rela

Mencintai aku dengan seadanya
Sanggup menerima insan tak sempurna
Atau mungkin cinta sebegitu hanya
Kisah dongeng saja

Belum pernah ku merasakan
Dipeluk dalam dakapan
Eratnya melindungi jiwa rapuh ini

Sanubariku memerlukan
Kehadiran seorang teman
Tulus mencurah kasih sepenuh hati

Mencintai aku dengan seadanya
Mencintai aku bukan kerana rupa
Dalam waktu sedu
Dalam waktu hiba
Ku harapkan dia...rela

Mencintai aku dengan seadanya
Sanggup menerima insan tak sempurna
Atau mungkin cinta sebegitu hanya
Kisah dongeng saja




ape kata hati:

semua benda bagi saya bermula dengan keikhlasan..terutamanya persahabatan...kalau dimulakan dan berlandaskan dengan penipuan dan ketidakikhlasan...serta ketakjujuran..berterus terang lebih baik..kerana bagi saya ketakjujuran tanpa alasan yang kukuh adalah sesuatu yang sedikit biadap..saya tak boleh terima..sampai sekarang.

dan saya...saya tak layan orang biadap. saya tak suka orang gunakan saya untuk kepentingan diri sendiri..n dimanipulasi sesuka hati..itu sangat biadap. saya rasa menyesal sebab pernah cakap awak 'sahabat' saya...cuba cari maksud sahabat...dalam kamus dan awak akan faham maksud saya.

tapi sebenarnya persahabatan kita bukan kisah dongeng bukan?kerana kisah dongeng biasanya berakhir dengan ...

'..and they live happily ever after'

But one thing,saya berpegang kepada prinsip ni:

In life, you're going to be left out, talked about, lied to, and used, but you have to decide who's worth your tears and who's not.


maaf.kalau awak ingat saya akan nanges untuk awak.

salam.


Kate hatiku,

No comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin