CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Ikut Kata Hati

MY HEARTBEAT!

Saturday, October 22, 2011

NADIKU.

Salam hye followers and readers sekalian...
as for today..nak buat entry santai je..lately asyik dengar lagu nie aje kalau rasa nak dengar lagu.saya ni bukan tipikal orang yang suka dengar radio or lagu secara tegar ...tapi tak tahu lah kadang-kadang boleh jugak la..haha..nak nak kalo tiba2 lirik lagu tuh rasa cam ade touching2 sket ke..kena ngan jiwa masa tuh ke...saya tujukan ni kat orang-orang di sekeliling saya yang sayang saya dengan tulus ikhlas..mak ayah n siblings yang saya sangat sayang..sedara mara, jiran tetangga, cikgu cikgi, sahabat-sahabat..n awak,bakal suami saya walau di mana awak berada sekarang.speku speku x habes habes.hihi

terima kasih sebab dah buat hidup saya rasa selamat dan lengkap sangat-sangat dengan kasih sayang dan sokongan kalian...really appreciate it!merekalah nadi hidup saya.NADIKU.





layaannn...zaaass

Sabhi Saddi:NADIKU

...

Suara kisah kita
Yang sehalus sahutan di mata
Segala norma yang melena ku
Pada aroma syurga kita

Nan syahdu cinta menunggu
Sayunya kerna air matamu

Chorus
Nadiku bagaikan berlagu
Nantimu hentikan apa berlaku padamu
Yang ku temu
Hadirmu sambutlah damba dakapanku

Suria kasih kita
Yang berbisik gerimis serinya
Seindah frasa yang damaikan ku
Walau sezarah air mata

Biarku kucup wajahmu
Leburkan saja ia padaku

Ulang Chorus 2X

...

In Islam, a Woman is always under the care of someone. When she’s young, she’s under the care of her parents. When she’s married, she’s under the care of her husband. And when she’s old, she’s under the care of her children. These are her guardians and worldly protectors. Look at how Allah takes care of them from birth till death.

Subhanallah!

i'm proud to be a woman n u should also proud when u're born to be a man:)

alhamdulillah saya gembira dan syukur sangat-sangat membina hidup dan kehidupan dengan orang-orang yang saya sayang dan sayang kepada saya..harap stiap denyutan nadi yang ALLAH kurniakan pada saya ni saya gunakan untuk meraih keredhaan ALLAH dan menggembirakan mereka yang dah baik sangat pada saya..

apekata hati: belajarlah menyayangi.nescaya kita akan semakin jahil tentang permusuhan dan kebencian :)

salam.




Kate hatiku,

No comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin