CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Ikut Kata Hati

MY HEARTBEAT!

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, May 27, 2011

BUKIT BENDERA WIF KESAYANGANS.

Salam MySpace followers and readers yang disayangi sekalian...

dah lame plak tak hapdet belog kesayangan nie..

hihi...sebok berehat ni.pasni nak kena carik kerja lak kan..nak tanam anggur kalau hasilnye boleh bukak kilang ribena takpe jugak.eh tapi kalau kerja ngan ribena best jugak ape.macam ada ke pos nutritionist kat ctu...opkosh da penuh..

wuwuwwu...

biorlah..

jap.dah lari tajuk ni.ok2.actually abes je angkut separuh dari barang2 kat kolej tuh..saya terus gerak gi utagha..sebab my adik dapat matrik kulim..aish...yang tu toksah cite la..MySpacesedih eiykin sshi melihat keadaan dorm adik eiykin sshi..tak seperti yang dibayangkan.yelah..dulu saya pun matrik jugak..tapi kolej matrikulasi kedah..di arap dpt bersabar la ye...setahun je..huhu tak kondusif betul la tempat tinggal macam tu..huhu

oke then afta setel hal adik...kitorang gi berjumba jimba jap kat bukit bendera..sian adik kena tinggal..haha tapi takpe..dekat aje bukit bendera tu dengan tmpat dia..ti leh gi sdrk la kut...8hengget sorang...adik musti mampu..die kaya dari den.huhu

duk ulang alik je penang-kedah ni ha..eksaited.dah abes belajor baru dapat join vacation family.sabor ajelah.before dis asek kena tinggeiiii..huhu


teaser.kak bedah junior in da house!

before berlepas..ke atas bukit.bahaha..

ini juga..

tetiket.time kasih kad matrik kerana kamu saya dapat half price.padahal saya da abes belajor.eh tapi kak long lagi lah..da dekat seploh tahun belajor pun boleh pakai kad matrik lagi.tak leh blah oh!

ini plak gambar2 kat atas tren..da macam naik ktm da tahu?bersesak-sesak..huhu..

saya sangat bermuka emak bukan?i mean muka seperti emak.

piya, orang nak pegang2 tanak kasik jatuh die nak pegang jugak.padahal beliau sudah didukung oleh faizal af4.uhhhh.


sopiyah n tok ayah teruja dapat berjumpa retiss faizal af, fahrin ahmad.

on da way ke puncak bukit bendera..

rail die...cuak tahu?kekadang gayat,MySpaceurghh

nampak tak saya dalam cermin tuh,hahaha..oke tahu,memang takkan nampak pun.kuikui


ini pulak gambar2 kat atas bukit bile da sampai die kasik can bergigam selama setengah jam je.uhuk.


cikcu wif our princess sofea zahra, ibu piya n ayah piya kat belakang.muahaha ayah piya retis aka artis..die faizal af4 kadang2 die zulhuzaimy=.=''

kakti aka mummy tutee..


bersama retis juga..fahrin ahmad.bahahaha...
errkk ye memang saya gumuk.MySpacejadi?

mis tres hermanas.paling kecik tapi paling besar.teka tekun minggu ini.MySpacejawapan nye.awok!angkat tangan seperti usop wilcha.


familia..

da turun da masa nie.saya pening2 burung lagi mase ni senanya.haha.MySpace..

err boleh tak saya nak tanya satu soklan..?apesal saya gigantic sangat dalam gambar nie?MySpace

oke itu saja.

waaaaaaaaaaaaaaa...


salam.


Kate hatiku,

No comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin