CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Ikut Kata Hati

MY HEARTBEAT!

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, May 21, 2011

SELAMAT TINGGAL eh JUMPA LAGI bilik yang berjasa!

Salam..hype followers and readers tersayang

..saat dan ketika ni..eceh skema nye.huhu ok skang saya ngah tunggu abang n kakak saya datang amik saya n barang2 saya...

wat balik yg ini je...keta abang rosak..so datang ngn cik dayang senandung kakak saya lak...dayang senandung adelah bestfwen kakti saya dan spesis beliau adelah viva..lagi lah tak muat barang..huhu takpe2..huhu

nie kena tinggal dulu..sobsobsob

separuh dari barang2 yg kena tinggal dulu..separuh?hoi! =.='' kalah orang pindah rumah

yelaa.. tak wat balik sume lagi barang..tak muat keta..ate nye dah macam pindah umah..huhu....nanti lah datang balik mase amik transkrip result nanti..huhu sebab banyak lagi barang macam buku2 kertas kertas yang saya tinggal..huhu...

oke bilek ku sayang,da tiga tahun saya bermastautin bersama2 kamu..sangat mendukacitakan bile terpaksa berpisah.huhu..


katil best..beskal lebiu2 tuh saya beli sesaje je..tampal2..santek tak santek tak.nanti takdelah nampak dull sangat bilek...huhuhu


oh terima kasih almari sebab kamu sangat besar memandangkan baju2 saya 1 kontena baru boleh muat...=.=''

lemari kecik nie best leh muat macam2..leh kate sume bnda ase nak masuk...hahaha

terpksa wat efek akbur sebab amik gambar mase ngah ngemas.bersepah2 bujang sepah lalalitamplom gamaknya...

ini lak tempat study saya..satu kerusi,satu meja study, satu board biru n atas tuh ad erak buku..oke la..kate duk sorang..selesa yang amat kut..teheee

oke dah malas nak tulis ni...nak sambung ngemas.sebenarnya

bukan SELAMAT TINGGAL tapi JUMPA LAGI lah bilek ye kalo dah gitu=.=''

tapi tak sure lagi bile...tengok lah bile abang saya nak balik kelate saya pun menumpang lah jugak vivi bumble bee die...yang penting balik kedah dulu sebab no point dah duk kolej ni ha...huhu.....so dalm mase sebulan akan datang saya akan dtg sekali lagi amik barang2 saya...so jumpa lagi ye!

p/s: sayang nak tinggal bilek sampai tombol pintu pun ase nak wat balik.bahahaha..

salam.



Kate hatiku,

No comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin