CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Ikut Kata Hati

MY HEARTBEAT!

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, May 14, 2011

OUR LAST GATHERING AS NUTRIMATES :')

Salam , hye followers and readers yang disayangi sekalian...

arini nak post sket la pasal last diner kitorang as nutrimates.....huhu.. saje je maklum la da nak grad nie...rase sayu lak..so NARA pun post la kat fesbuk..plan nak makan sesama dekat chop n steak restaurant kat kampung baru..or lebih dikenali sebagai restoan kapal.hahaha...sbb ade kapal sebijik besar gedabak kat kedai tuh..haha da rase macam duk atas kapal lam cite pirates of carribean da..MySpace..

oke..takpe...moh ler kite melayan gambar2 yang sempat di ambil..bukan kamera saya..kamera kawan saya..NANI.hehe..

mari bergambor sebelum makanan tiba....ashikin muke gemuk.MySpacewaaaaaa

half of us..ramai lagi takde ni..ZUZU, NINA, LILO, WANIE N SYIRA...kan3

oke ashikin..nun di sana da nampak tahap kebuluran kamu..jangan nak nampak sangat boleh?*panggggggggMySpace

pesal distorted muke ku dalam gambar neh?hahaha..layan ajela ..zaaasss...

mari makan sambil bersembang!eh.

hasil ternakan lemak budak2 nutRi/4...ish3...sabor ajela...saya makan chicken golden blue..ade cheese dalam die...best...pastu air honey dew juice...tapi saya tak bawak kamera la..maaf ea..sume da selamat masuk perot.huhu...yg comel2 tuh FIFI n NARA yang kasik..saya punya pun ade ..kaler oren n gambar ladybird..tak amik gambar jugak...sape nak sponsor DSLR satu kat saya?tolong lah saya merayu.
tade bateri da kamera..huhuhu.oke tuh jela gambar2..malas lak nak upload..hehe..till then..sampai ketemu ye kawan2....doakan kita sama2 konvo nanti.MySpace...jumpa on graduation day plak.insyallah :)


salam




Kate hatiku,

No comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin