CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Ikut Kata Hati

MY HEARTBEAT!

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, February 3, 2011

yahooyahoo layanglayang yeay!

salam followers n readers yang disayangi..

hows ur day?saya oke la.tapi tak berapa sehat sikit..macam selesema plak.huhu....

oke kali ni nak post entri pasal kejayaan saya bermain layanglayang kat pantai cahaya bulan semalam..

2/2/2011..hoyeah.

ini layanglayang orang.bukan layanglayang kami.hihi.

thanx to amsyar n adik2 amsyar yang kiut serta tak lupe jugak my bro, eone hopperz sebab membantu dalam merealisasikan impianku.pergh.awat ayat nak skema semacam je nih.haha..oke enjoy those pict...

oke mula mula tuh sementara tunggu amsyar n adikadik sampai saya n adik saya layan dulu pertunjukan ular nie.


aiseh adik saya sangat berminat tapi saya pulak terasa goli semacam je walhal takut lagi banyak dari geli.hehuu..

so tak amik banyak gambar pun...amik jela gambar pakcik nie ngn ular die.


oke...mood layanglayang terbang tinggi sudah mari..ramai pulak orang jual layanglayang kat PCB nie ha.

wahwah.berlagak fotografer btul lah sy.hihi

lepastu amsyar cakap , kamu ta payah main la bagi budakbudak aje.ce tengok ce tengok.sume budak budak je main.lalu semangat sudah patah.huhu..MySpacetak ape.nak jugak.

hye nama sy amirah..boley panggil saya miah yer...jum jum main layang layang dengan saya, kak yah , along n kakak ekin!:)

jom jom, amsyar pun da prepare2 la nak terbangkan layanglayang ..


ini amsyar n kak yah, adik amsyar...huhu...ade budak jelesh kat belakang tuh.mungkin hatinye tertanyetanye.''hoi apesal orang tua nie nak main layanglayang jugak''

lalu layanglayang pun terbang tinggi.

yahooyahoo.


tapi layanglayang miah tak best.ce tengok.die senget senget dan tidak stabil.weh, ade layanglayang berekor bersimpulsimpul.sungguh hebat.

muke die da adoiadoi dah tu.


haha..lalu along mencuba untuk memodified layanglayang miah.

tapi kurang berjaya la..miah sudah buat muke.MySpacedatang kat saya dan mengadu.''tatak tatak (sudah macam teratak pulak name saya=.='') , miah nk wau bawu..yang ade ekor simpulsimpul''...

oke lalu saya telah memujuk amsyar a.k.a menghasut miah MySpaceuntuk beli layanglayang baru...makan melayang lah duit amsyar seiring dan sejalan dengan melayangnya layanglayang.

ini sangat yahooyahoo bukan.

amacam?hebat bukan layanglayang baru nie.hehe...


sudahla besar, warna warni pule.murah je nie.hehe..miah sangat hepi ^^.


kakak ikin pun tumpang epi..tapi miah sangat tinggi...ape tuu..rumput rumput ke...


haha oke rupenye ini rambut along miah la...heee...patutla tinggi semacam seolah olah berada di atas rumput di atas bukit.


haha...sangat chumel :)

sudah sudah.

fotografer pun mahu gambar duduk di atas batu batan juga!

miah muke bangga sampai tertutup da mate.ahaha..kak yah plak sampai cium tali layanglayang..ishish..sungguh chumel.MySpacekecuali amsyar.haha..=p

lenkali kite main lagi oke!

:) seronok!

bai.

salam.



Kate hatiku,

No comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin