CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Ikut Kata Hati

MY HEARTBEAT!

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, November 11, 2011

JUMAAT, 11/11/11 :)

Salam n hye followers and readers sekalian..how's ur day?

today tarikh cam cantik kan...11/11/11...dahla ari jumaat..penghulu segala hari..n ramai yang alhamdulillah bertemu jodoh arini..tahniah yea bagi yang melangsungkan perkahwinan...i think 12/12/12 pun style jugak..ape pndapat korang kalau sy chup tarikh ni?haha...oke..nak share fakta2 menarik dengan semua..

for ur information...bagi sesiapa yang tak tahu lagi....tahun ni kalau kita perasan kita akan mengalami 4 tarikh yang jarang berlaku dalam setahun iaitu...1/1/11 , 11/1/11, 1/11/11 and tarikh arini 11/11/11...wah banyak nye 1...

hehehe...ok itu fakta pertama...yang kedua plak...cuba ambil 2 nombor terakhir di mana tahun kita dilahirkan dan tambah dengan umur kita pada tahun ini....keputusannya ialah 111 buat semua orang...haa...buat2 betul tak?

oke saya bagi contoh...contohnya seseorang yang lahir pada tahun 1988..umurnya sekarang adalah 23 tahun.kan?so...88+23=111!!!...haaa..korang try la pakai umur orang lain plak n tahun kelahiran dorang..n untuk pengetahuan semua...perkara ini hanya akan terjadi sekali sahaja setiap 823 tahun.ini fakta...selamat mencuba semua!

n today jugak adalah hari keputeraan ke 42 sultan saya...haaa..muda tak muda tak.hee
Merafak sembah tahniah Ke Hadapan Ke Bawah Duli Yang Maha Mulia Sultan Muhammad V, Sultan dan Yang Dipertuan bagi Negeri Kelantan Darul Naim sempena Perayaan Ulang Tahun Hari Keputeraan Ke Bawah Duli Yang Maha Mulia Sultan Kelantan Kali ke-42 Tahun 2011 pada 11 November 2011 (11.11.11) Semoga Kelantan terus dilimpahi keberkatan yang berpanjangan berteraskan syariat Allah SWT di bawah naungan Tuanku.

" ISLAM DIJUNJUNG, RAJA DISANJUNG, RAKYAT DIPAYUNG "

Allahuakhbar!


apekatehati:

tahun makin bertambah..umur makin meningkat.mati semakin dekat..hurm..If you spend too long holding on to the one who treats you like an option, you'll miss finding the one who treats you like a priority:)


salam.

Kate hatiku,

No comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin