CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Ikut Kata Hati

MY HEARTBEAT!

Saturday, November 19, 2011

BEBAS.


Pheww! (tarik nafas lega)

Dear ALLAH, please allow me to be better, not bitter,
Hopeful, not hopeless. Determined, not distracted.Amin..


Salam hye followers and readers sekalian...hurmm..dalam dua tahun ni saya rasa sangat bebas dari perasaan :rasa susah hati setiap kali bangun dari tidur dan nak tidur, sesak nafas setiap kali berfikir..kenapa?biar lah ALLAH dan saya je yang tahu..Alhamdulillah ^^, now walaupun still ade masalah2 kecik tapi Alhamdulillah jugak ..kita tak boleh sedih tapi seharusnya bersyukur kerana walau pun banyak masalah yang datang pada kita, kita masih mampu bertahan dan tersenyum pada orang2 yang sayang dan sokong kita...and hey, saya banyak belajar dalam dua tahun ni.. before u ASSUME, learn the FACTS, before u JUDGE,UNDERSTAND, before u HURT someone, FEEL,and before u TRUST , THINK!!

and nak wat cammane...=.='
saya memang dilahirkan untuk memikirkan hati dan perasaan orang lain. hati sendiri kecewa, tu pun saya juga-Zack Zukhairi 2011

tapi still ,saya masih ok!


ALHAMDULILLAH.ALHAMDULILLAH.ALHAMDULILLAH :D


APEKATA HATI: KALAU NAK MIMPI, BIARLAH SAMPAI BINTANG, KALAU TAK TERCAPAI PUN, DAPAT SAMPAI LANGIT PUN JADI LAH KAN :D





Kate hatiku,

No comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin