CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Ikut Kata Hati

MY HEARTBEAT!

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, September 11, 2011

DALAM GUA ADE MUSANG KE IDOK??

Salam n hye followers and readers sekalian..

actually kan saya ta tahu nak letak tajuk ape untuk entri ni..jadi ape pon kire bolllleeeyyyyy la kan kan kan...

2 3 hari lepas kami semua cepat2 ke gua musang sebab mak saudara saya masuk hospital .. terkejut la jugak...


tergesa gesa balik n incik ayah kuatkan semangat untuk drive..

saya nak bawak pun lesen tak keluar lagi..hihi..tapi alhamdulillah selamat sampai n pulang smula ke kota bharu...

saya suka sebab banyak lagi khazanah semulajadi kat sini..tak macam bandar la..udara pun nyaman n sejuk je..tapi ade jugak lori2 datang cemarkan udara kat sini..sebab banyak kilang-kilang kayu sawmill..tapi sejuk betul udara kat sini..

ade gua..

ade bukit bukau kan..air pun macam ais..
nak mandi banyak kali pun pikir2...tidor malam asal bangun aje selesema..stress.haha..

da sampai sana kami ulang alik gi hospital..

mak sedara saya..yang saya panggil tokmek..saya sayang sangat99 ka tokmek:)

mak sedara dah sehat masa ni ..alhamdulillah...

actually dat day kaki tokmek cramp sebab ketakseimbangan elektrolit..n hypocalcemia..n die koma jap sebab ubat yang dr bagi..tak tahu lah name ape ubatnya.tapi kami memang serius panik.bila tanya die cakap kurang garam..hehe..bagi siape2 yang belajar fisiologi tahu la dengan lebih detail kan..benda ni bahaya jugak..boleh ganggu saraf kita..


at hospital gua musang..ayuni ank sepupu saya yang amik gambar ni...so gini lah jadinya..haha

dah lama jugak tak balik gua musang ni ha...but then kebetulan lak tengah bulan syawal elok jugak balik sini..ni kampung mak saya..

masa nak balik tuh plak my adik plak lelah n demam..peluh-peluh dah saya tengok dia.saya bawak die gi kecemasan dulu..

afta pakai nebulizer n jumpa dr..baru tahu upenya die kena viral fever..haha doktor kate sebab bulu kucing...ape taknya..umah kazen saya memang banyak kucing..saya pun sempat jugak bersin-bersin tapi takpe lah..kucing umah my kazen kiut2 jugak tapi tak tahulah nape la saya ni takut sangat ngan kucing.nak pegang pun takut...


see...anak2 sepupu saya rileks je poluk cium binatang kesayangan rasulullah ni..hehe...yang ni nama die koko..

banyak kan kucing kat sini..ade lagi...

me wif luqman hakim yang sangat nakal..stress.haha


me wif ayuni izzati yang super sopan..haha

tapi saya takut je tak fobia..saya geli sebab kucing ni haiwan berbulu2...haha..pastu die gerak2 plak..kn ade jantung..n die suke kejar2 kita..boleh gitu?hihi

peace yawww!!!!!!!


wif adik saya ..mase ni die da sehat da ni..siap leh makan choki2 da..hihi

so dats all lah catatan saya untuk kali ini...

gudbye gua musang..sampai ketemu..

salam.



Kate hatiku,

No comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin