CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Ikut Kata Hati

MY HEARTBEAT!

Saturday, December 25, 2010

edisi real.MUKA MINTA LEMPANG.


Salam...

hye followers n readers sekalian...

yer2...sile betenang...sile betendang...sile menendang...

1st2...

ape kabar arini hope sume sehat la ek.

KPD FOLLOWERS MUSTI PELIK DAN CURIGAS...

Nape si ikin nih tbe2 menyemakkan dashboard aku letak tjuk entri 2 3 kali.kalo leh faun tak ape juge.hehe...maaf..ampun yer...sy letak tjuk entri 'muke minta pelempang' 3x berturut2 kan..3x mnandakan sy tgh geram tahap karma pd seseorg.tapi itu hnye gimik.sy tahu sy tidak patut geram.xbaek mak ckp.hahah...eee....tapi rse lagi nie sket2..bwk mngucap..astghfirullahalazim...huhu....

lalu sy telah menelefon seraya bercerita kpd puan emak sygan ttg cerita org 'muke minta lempang' ini..emak telah memberi sedikit motivasi kpd sy dan membuat semangat sy wujud kembali.huhuhu..trime kasih emak...syg emak!i know i can count on u..sy tahu sy boleh kire ke atas emak ... ;)

lalu mud sudah dtg balik n sy buat segala bnda pun alhamdulillah mnjadi lah x amcam 2 3 hari lepas....

muke minta lempang adelah seperti berikut lebih kurang yer:


belas ihsan pkcik google:bkenaan ngn tajuk entri kali nie...hahaha...

itu saje untuk kali ini.hahah...entri ini tiada motif.sy tahu.abaikan saje lah.hahah...

tapi muke macam d bwh ni bukan muke minta lempang yer:

shuke muke duaorang ni....apesal sepesen je...mia n lisa :)

anugerah sekerin duaribuseploh semalam....cumel x cumel x

satu lagi.ade seorang lagi selebriti yg bile tgk muke beliau je trus xase nak marah lagsung...iaitu...CJtujuh...haha...selebriti ke alien.tapi walaupun die alien sy tetap anggap die se...Seorang sealien pelakon sbb die mmg blakon pun kut.haiiyaaa..lagi mahu tanya kaaa....

tgk ni.. my lil princess begitu bijak mniru aksi cjtujuh....tanpe mnghiraukan org sekeliling..beliau sgt cumel..sofea zahra..cikcu rindu kamu....huhu...si sofea ni pun sme...bile die wat nakal die, org xmarah pun...mate bkace2..spe nk marah tapi kalo muke stok2 eiykinsshi ni..tak tahulah nak kate..mate x berkace2...berkeluli saje sbb eiykinsshi pakai spec...heeee....


p/s : kamu suke x org yg muke die sejuk je mate mmndang.nk marah pun xjadik kan?kamu seorang yg begitu ke tidak?

p/s/s: selamat hari natal bg semua yg mnyambut..merry xmas..hohoho (mentiru suare santa klos)

Kate hatiku,

No comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin