CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Ikut Kata Hati

MY HEARTBEAT!

Wednesday, December 22, 2010

DI DIAGNOS 'SAKIT RUMAH'.


salam...

hye sume followers n readers ku tersyggss....

adoi....penat lak arini..pdhl kelas satu jew..tapi yg slek kul 5-630..mase yg kurang afdhal bukan ?haha...tmbhn lagi td hujan..huhu...eiykin sshi skali lagi rse sgt xsehat....actually kan...eiykin sshi sakit..didiagnos dgn 'sakit rumah'..MySpaceatau bhsa kampungannye...homesick...


huhu....siyesly...1st yer pun xomsik mcmni skali...huhu..kelas mmg la sikit je sem ni.tapi kalo tiap2 minggu balik, itu sudah dikira kalah budak yg baru masuk asrma bukan.haha..padahal eiykin sshi sudah tinggal di asrama dr form one lagi..huhu...apedaa naseb...rindu pada famili..especially mak ayh..n sgala yg sy nyatakan kat sini..huhu...padahal dah 4th year...tapi maseh lagi bersikap begini..wuwuwu...tidak senunu bukan..MySpace...*ketuk dahi*


eiykin sshi sgt terpukul bile tak boley menonton siaran langsung final bola sepak piala suzuki bsame puan emak dan incik ayah..kalo kat umh kami akn mnonton bola sepak bsame2 smbil makan ubi kayu dan ubi keledek rebus...n kdg2 biskut kering cicah neskafe pun on je di musim ujan nih..dunia kadang2 tidak
adil!mengapelah die xuwat final mase sy ade d rumah haritu...n mengapelah ukm nie buke sem awl sgt dr u lain!huhu....tapi tak apelah...takkan nk balik semate2 sbb tuh.hihik...sdr lah dri hang dah 4th yer.tesis kau laptop kau ke yang taipkan sdrk?*btul juge tuh yer*heheh..MySpace...


GUDLAK MALAYSIA!GO GO power rangers..MySpacehuhu..takde kaitang...

ahad : kat bukit jalil
rabu : kat indon plak.....


p/s : oh yer, goal keeper maseh khairul fahmi che mat kan?

p/s/s: teringat pade cik ungu yang bengang setelah sy mendedahkan identiti cewek si apex nih dekat entri beliau yg nih.haha....sian ko ungu...tak mengapelah ko ambil lah mane2 pmain red warrior yg lain.ak jamin pd ko,sume agk ensem.hahaha MySpace


Kate hatiku,

No comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin