CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Ikut Kata Hati

MY HEARTBEAT!

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 21, 2011

piya piya o piya piya.

salam...haih penat la arini..sampai taleh tido la plak..caner.

rindu sangat999999999 kat ini budak.

rase mahu aje culik die kat kedah bawak balik sorok kat umah.

my lil princess sudaa besar...

da nak masuk setahun 3 bulan...n perkembangan die skang best sangat2 sebab die da mula pndai cakap.. tapi die tak pndai lagi sebut cikcu...

jelesh die suda pndai sebut mummy-merujuk pada kakti saya.

huhu...

sofea or piya ni...ayu tahu?kecik kecik sudah ayu bile besar ayu raudhah la kut.hoho.

die gelak sopan je..jatuh pun sopan.pelik saya melihat.sebab saya rase saya dulu ganaih.haha

tapi bile die nanges..or buat konsert bak kate tok ayah nye.haha...memang sebijik macam saya.cikcu die..latihan vokal katekan.hihik.

tengok.makan pun nak cover2.haihs.sopan kan.

haip.ape tengok2?


lepastu comot sudaaa..d end of keayuan buat sementara.hehe

aksi2 piya..

piya ade botol susu..kau hado?hihi

haih macam la orang nak amik botol susu die.orang pun ade la..botol mineral=.='

muka yes yes!

muka macamni hanya akan dibuat bile kite cakap 'biasseee die tuuu...' --dengan nada ibu die ye.die seterusnya akan majuk dan berisiko tinggi untuk nanges.so plis dont do dis at MCD..at home, ok.haha.

p/s:macam syasya my kazen..baru je pndai sebut kikin..nak panggil kak kin jadi kikin...okee takpelah atleast die tahu la nak panggil.haha..tapi kan saya rasa piya mesti panggil saya CUCU instead of CIKCU...alaa..bile tah die jadi nenek saya.huhu...okeh ..nak tdo la.later nak wat entri sal batrisyia n badrina plak okeh.

salam.



Kate hatiku,

No comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin