CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Ikut Kata Hati

MY HEARTBEAT!

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, March 12, 2011

::NITE OF EXCELLENCE::

Salam..

da lapuk da cite dinner nie tapi tak kesah la saya nak jugak cite...haha...da brape hari dekat seminggu lebeyh dah kut..takpela...kesinambungan dari entri sebelumnye....just love d event sbb da mase2 akhir bsama dengan kawan2 sume...oke...overall oke la..tapi agak dull la sket majlis nye.tatahu la kenape..macam ade sumthing yang dorang miss.ape ek.misscall kot.entah.ekekeke..xpela...yg pnting makan...n bgambor!

nie gambar family...hahaMySpace..

jum makan!bismillah jgn lupa!..

makanan disediakan oleh eqien catering!bukan eiykin tau!erkkk...

nie makanan saya on dat day...sedih sikit.haha...balik kolej lapa balik.memang la ..perot nesar mane pun tatahu..

ni kawan2 saya...
zaza, ezaja n fifi...sume kos mate saya...

wif zazamilah .. my kos mate.huhu..

wif ili...oso my kos mate..

wif syu..junior opto...MySpacesuke dengar syu gelak.especially lau dengar kitrg ckp kelate...oke...bahagia je ase..hihi..pasni musti rindu nak dengar..

wif naz n sheila..kicik nye saya..seolah2 bgambar dengan cikgu2 yang gojes..haha..

wif usna...hamper tuh pasukan volleyball pompuan yg punye..hihi..usna ni nape tggi sgt...kan da kena rendahkan bdan bila bgambor ngan saya...

wif makcik lin..nie my kos mate jugak...cun kan.tayah la..da bpunye dah.

wif anis ...my bus partner...ubtuk balik kelate..ini pun taleh ngurat jugak..MySpace..haha

nie plak mila.MySpace.junior biomed..

wif kekawans dan rerakansMySpace

wif my beloved family in ktsn....cik bunge n cik maravila...best fren forever n ever...musti rindu korang..belajar leklok ea..t kak ikin datang lepak ngan korang lau ade mase..wuwuw..MySpace..


ala.MySpace..intenet lambat la nak upload gegambar..lau sy rajin saya upload la lagik ea..hihi...oke...dah la tuh.enjoy ur weekend ya!nak tdo awal sok bnyk keja..have a gud nite, gud sleep n sweet dreams ya!salam..MySpace



Kate hatiku,

No comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin