CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Ikut Kata Hati

MY HEARTBEAT!

Monday, July 27, 2009

snap2 konserto..wee...


salam...smlm sy da pos mklumat sal konsert malam mnjunjung kasih tuh...k kali nih post lak suasana kat konsert tuh..actually ckit je gambar yg blh amik..mklumla konsert draja..mase konsert tu berlgsung mne leh ade flash2 kamera sume..huhu..xsempat gigam sgt la kot kali nih..tp.....
tape..atleast ade gak knangan.......=) hehe....ok ni lah antara gambar2 kngan yg sempat dirakamkan..ermm..gamabr dgn canselor bru atau..c???????xmungkin la kot..ingt die artis2 ke sng nk tgkap gambar same...?cmmne pon...ok la..konsert tu best sesangat..jarang jugak lyn konsert orkestra..lgu klsik2 ni.tp..ok jgk ea sbnrnye..not bad..esp orkestra..pergh...gempak kot....best sgt2...huhu...ade lagu lelaki ini..matahariku..sume versi orkestra..bes pe...hehehe..ok nih je la gambar2 yg sy dapat post kali nih..so hope leh join lgi konsert2 mcm ni nti..k la..mase untuk tdo..daaa...~slm...

No comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin