CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Ikut Kata Hati

MY HEARTBEAT!

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 21, 2009

ketulusan hati


Arini...ase sedih sgt2..bnyk mslh dtg dalam hidup sy serentak....kdg2 rse xkuat da nk bgn.knape sy xsekuat yg org npk kat sy..?huhu....sedih...tp kna sentiase semangat..sy tau DIA sentiasa ada untuk sy....lgpon....DIA xkn bebankan hambaNYA dengan sesuatu yg tdk mmpu ditnggung oleh mereka...ujian ni satu nikmat bile kite berjaya mnghadapinya..wahai nurul ashikin...wahai chya org2 yg merindu...sila tabah ok...xleh lemah2...DIA ade..

sedihku sakitku kuterima

kurela kupasrah jalanku

ini suratan aku di coba

demi rahmatMu kumemohon

ya ALLAH redhai ketulusan hati

ya ALLAH

beri aku ketabahan

ya ALLAH aku sggp berkorban

demi rahmatmu ya ALLAH

di dunia yg sarat godaan

kumohon dosaku ampunkan

ingin bahagia

dunia akhirat

turunkan rahmatMu untuk ku

ya ALLAH

redhai ketulusan hati

ya ALLAH

beri aku ketabahan

ya ALLAH aku sanggup berkorban

demi rhmatMU ya ALLAH

No comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin