CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Ikut Kata Hati

MY HEARTBEAT!

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, April 11, 2011

KAU TELAH PERGI.

salam sayang semua...

lately saya asek layan lagu nie je...nie sume sebab mase balik kampung ritu asek tgk cite kemboja putih aje petang2 ngan puan emak..enjoy lah ye...lirik die sangat bermakne... :,)


Album: Farahdhiya - Single
Song Title: Kau Telah Pergi
Artist: Farahdhiya
Composer: Julfekar
Lyric: Julfekar
Genre: Pop
Note: OST Kemboja Putih ( Lagenda )

Lyrics:

Mungkin aku yang salah
Ku tak mampu untuk menjaga cintamu
Hanya untuk diriku
Mungkin aku yang salah tak menjagamu

Memang aku tak mampu
Ku tak mampu untuk menjaga cintamu
Selalu untuk diriku
Memang aku yang salah buatmu terluka

Jujur ku katakan ku masih mencintaimu
Walaupun diriku selalu menyakitimu
Jujur aku masih ingin bersamamu
Walau dirimu kini bukan untukku lagi
Kau telah pergi

Kini kau telah terluka kau tak ingin lagi
Mencintaiku kerna ku menyakitimu
Kini kau bukan untuk diriku lagi

Jujur ku katakan ku masih mencintaimu
Walaupun diriku selalu menyakitimu
Jujur aku masih ingin bersamamu
Walau dirimu kini bukan untukku lagi
Kau telah pergi





P/S: Alhamdulillah..today saya sangat epi..dah dua hari plug kat meja bacaan saya rosak...akhirnye today ade jugak la juru letrik datang baiki...setelah sekian lame.trime kasih incik juru letrik sbb baiki plug kat bilek sy.tnpa kamu, sy sudah seperti hdup d kwsn pedalaman..huhu..silap2...kwsn jin betendang lagi maju dr bilek saya.skarang saya gembira.yahoo2.tentiut anis n bunga liesa yg tumpangkan bilek selama bilek saya hnye ade tenaga solar.ehee..:)



Kate hatiku,

No comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin