CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Ikut Kata Hati

MY HEARTBEAT!

Thursday, July 15, 2010

++4th yeaR??xcaye..++

Salam..

hurm...da bosan la upload2 pasal event n aktiviti jew..tapi xtahu lah ape nk updet dlm belog tcinta nie yer...tp sy nak panjatkan stinggi kesyukuran sy pd DIA yang maha Esa sbb da bagi sy pluang untuk saya masuk 4th year....sy harap DIA jugak bagi sy kekuatan utk sy mjalani kehidupan sy sebagai seorang final year student...sebnrnye sy takut sgt2 n cam xpecaye jew...sebab sy masih ingt di saat sy angkat2 barang lepas mggu msra pelajar mse sy 1st yer...tup2 sy dah 4th year..cepatnye mase blalu...huhu....

insyaALLAH, sy akan blajar bsungguh2...semoga sy capai target yg sy rahsiakan dlm hati sy je ni.xckp kat org pun..hihi n harapan sy..sy tak akan di saiko oleh sape2 dah...n x nak ulang sume ksilapan nyata dan bnda2 bodoh ke dlm idup sy.. sy nak bina idup baru n moga ianya jadik titik pmulaan bagi kjayaan hidup sy n semoga thun akhir nie akn jd titik tolak jgk bagi karier yg sy impi2kan iaitu utk jadik seorang nutritionist yg bjaya n bkhidmat utk komuniti demi agama, bgsa dan negara..ceywah...huhu..

arini da dapat jadual 4th yer..boleh thn la...4 subjek tmasuk tesis...tp yg sy takut2kan adalah farmako sendri..selain tesis tuh tayah ckp.sah2 takut...sbb sy da lame tggl bab2 mnghafal nie..sy cume harap sy dapat lalui sume nie dgn best.....insyaALLAH..amiin..doakan sy yer kwn2...n insyaALLAH sy doakn kamu semua jgk...

sy akan buat yg tbaek dlm idup sy..insyALLAH...niat kerana ALLAH SWT yg da bagi nikmat hidup n nafas kpd sy..n sy janji..sy xkan sia2kan lagi or bagi org amik ksempatan ats kelemahan or kebaikan sy (baik ker?agk baik taw...heee) ..n lagi sy nk cube utk capai kjayaan n sy nak adiahkan kejayaan sy kpd org2 yg sygkan sy..supaya ade yg mereka bley bangga dgn sy...tp..cume utk yg ikhlas sygkan sy..huhu...mak ckp xley n xbaik mainkan prasaan orang..dosa..sbb tuh sy ckp awl2 nie....(xde kaitan lngsung kut:p )

trime kasih ayh, mak n family yg da susah payah bsarkan sy n layan sy yg nakal nie..trime kasih piya syg n syasya syg sbb da ceriakan idup cikcu.. trime kasih jgk kat kwn2 dr tadika smpai u..kerana sudi jadik kawan sy n bukan wat2 je jadik kawan sy....trime kasih sgt2..trime kasih lectrer2 n cikgu2 yg da ajar , nasihat n marah2 sy smpai sy reach thp nie..setat dari cikgu tadika kemas, ckgu sekolah rndah,SK Kutan yg best, SMKA Naim Lilbanat yg indah, n matrikulasi kedah yg damai...smpai la lctrer di ukm nie sdrk..

kalo xde ckgu tadika sy xkn pndai ABC n dapat bace buku2 cam Krause atau farmakologi nie..kamu sume sgt bharga dlm idup sy..kamu sume mmg TERBAIK dlm idup sy...sy xkan jumpe lagi yg terbaik sbb kamu semua mmg tbaik..sy syg kamu semua...yg da sokong sy smpai sy da 4th yer...selamat bjaya yer sume...jom same2 doakan yg tbaek dalam hidup kite sume..

sy siyes syg kamu sume smpai bile2 pun...soal rasa, lidah mmg xleh tipu...huhu....


salam syg dr sy...


WAN NURUL ASHIKIN BINTI WAN MOHAMAD


:)


Kate hatiku,

No comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin