CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Ikut Kata Hati

MY HEARTBEAT!

Wednesday, June 27, 2012

SATAY JABI YANG SEDAP.

Salam,

Last week gi besut sebab outstation, lalu singgah lah di Satay Jabi, yang terletak di Kampung Jabi, Besut. Banyak kedai satay.tapi saya pilih Satay Lanang yang digembar gemburkan kesedapan nya itu..hehe.macam tak percaya...memang sedap oh....lebih 10 cucuk saya makan.tak pernah saya makan satay sebegitu banyak.hihi...

oh sungguh membangkitkan suasana.tetibe,haha

nie untuk 2 orang makan..saya pigi dgn akk suhaila.kak suhaila belanja.maceh kak!
muka comot n sebenarnya baru lepas alergik lepas makan sambal belacan..sudah la..xmau mengenang memori ngeri itu..-_-'' sekarang sudah semakin sembuh.alhamdulillah
incik pembakar satay.nak ikutkan ase nak bawak balik semua.haha tamaka haloba plak tibe2.

incik2 motor besar nie pon dgn cool nya datang makan satay lanang jugak oih...


saya sangat rekomen korang sume makan kat sini..memang tak menyesal n puas hati.terbaekkkk...alhamdulillah.kenyang pon.hehe


Kate hatiku,

No comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin