CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Ikut Kata Hati

MY HEARTBEAT!

Saturday, January 23, 2010

++song of da day++

Lirik Lagu Hampa Hatiku - Ungu

Pernahkah kau merasa
Pernahkah kau merasa

Cukup sudah kuberikan cintaku
Cukup sudah rasa ini untukkmu
Mati sudah hati ini padamu
Mati sudah hasrat ingin bersamamu

Reff 2x
Pernah kah kau merasa
Hatimu hampa
Pernah kah kau merasa
Hatimu kosong

Buang saja semua kata cintamu
Buang saja semua kata maafmu
Hancur sudah hati ini padamu
Hancur sudah hasrat ingin bersamamu

Ulang Reff 2x

Rap Verse
Pernahkah pernahkah kalau kau merasa
Di galaksi yang datang
Terasa gelap gulita tiada cahaya
Hanya gelap
Hitam dan kelam
Tak ada lagi suka tak ada rasa

Pernahkah
(Pernah pernah pernah pernah pernahkah)
Pernahkah kau merasa
Di saat diri terlelap
Mesti gemuruh kian beradu
Slalu mengganggu
Kau tetap terlelap dalam tidurmu

Maafkan aku sayangku
Bukan maksudku menyakitimu, mengkhianatimu
Ampuni aku sayangku
Jujur kukatakan aku tak lagi mencintaimu

Pernah kah kau merasa 3x

Ulang Reff 2x
++kate hati eiykinsshi: saje je tgh dga lagu nie jd post la lirik die..cam sgt tajam la lirik die ek...haha...tp kan , sbg manusia biasa kan..msti selalu ade2 je dndam2 mcm nie kan...da nk wat cner weh...da org sakitkan hati tu..trime jela..++

“Boleh jadi kamu membenci sesuatu padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi pula kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu, Allah mengetahui sedang kamu tidak mengetahui.” (Al-Baqarah ayat 216)

mak selalu ckp jgn masukkan sume bnda dlm hati....

jgn bersedih..maafkan org yg m
nyakiti anda itu lebih baik...

dan yakin lah..ALLAH akan mngganti yg lebih baik..


hehe...lagipon btul jgk..xreti2 ke...tgk lirik tuh pon da tau, bile org yg kite syg tbe2 jwb camni lepas kite duk ckp kite hampa la ape la kat situ..ikhlas ke camnie..x kut..cari je yg lain pasha..perlu ke nasehat kat pasha ungu...kwang3...
yg ni ha....
''Maafkan aku sayangku
Bukan maksudku menyakitimu, mengkhianatimu Ampuni aku sayangku Jujur kukatakan aku tak lagi mencintaimu'' (bajet la plak mntk maaf....ade ke patut..xbaik tul.mmg la or g tuh sakit hati kan..hoho..haish..)

eh tape2,wat eva pon, sy mmg da maafkan kamu..hohoho...msti sume org tnye pasnih..bhaya nie..cepat2 larik...kui3..saje la tuh ashikin nk wat kontroversi. .

sbelum abeskan citer nie n lari dr kontroversi..nk tnye..ape tafsiran korg kat gmbar nie?hehe...


:)

3 comments:

  1. lame x mkn icepop..tgk gmba tu..hehe

    ReplyDelete
  2. haha..abg zac, btul..dulu sy pggil eskrem nie eskrem polipong...da lame xjumpe eskrem nie..mne nk cari erk?haha XD

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Blog Widget by LinkWithin