CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Ikut Kata Hati

MY HEARTBEAT!

Thursday, December 24, 2009

++menyesal++

lately layan lagu nie...lagu tema cite tasbih cinta....muzik die besh..lirik die...mcm sdih sgt la plak..huhuhu.....layan jela...
*menyesal*

semula ku tak yakin
kau lakukan ini padaku
meski di hati merasa
kau berubah saat kau mengenal dia

reff:
bila cinta tak lagi untukku
bila hati tak lagi padaku
mengapa harus dia yang merebut dirimu

bila aku tak baik untukmu
dan bila dia bahagia dirimu
aku kan pergi meski hati tak akan rela

* terkadang ku menyesal
mengapa ku kenalkan dia padamu

repeat reff [2x]
repeat *

++kate hati eiykinsshi: sedih jugak bile awek sdrk kna kebas ngn kwn sdrk...huhuhu..nasihat sy jgn la kjam sgt kat kwn tu...carila org len leh x...yg utk laki tu lak..da tau kwn tu playboya...atau laki2 idaman malaya...yg g knl kan kat awek tu nape..huhu..takziah..arap jgn jd cmni la k kwn2..++
:)

No comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin