CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Ikut Kata Hati

MY HEARTBEAT!

Thursday, September 17, 2009

++selamat ari raye++

salam...

esok sy da nk balik...tp seminar xsiap lagi...huhu...tkpe...chaiyok!sikit agi....n kepada sume org yg mngenali diri ini (ayat stndard kalo nk tuju2 lagu kat radio...kekeke..)..sy mohon ampun n maaf kalo ade salah silap n terkasar bhsa...hope dapat maafkan k....huhu.....tu je....salam aidilftri yer sume..td baru balik dr mjlis pnutup ihya' rmdhan ktsn..bes ..ade mjlis Khatam AlQuran...n sy mwakili admin n jksa ktsn mngucapkan setinggi2 ucapan thniah kpd organisasi ihya rmdhan kolej tun syed nasir n kpd sume yg terlibat dlm mnjayakan program ini secara lgsung atau xlgsung...gud job k.shima, ili, hakim n sume (ramai sgt....xtau nk sebut sape..heeeheh)....hope segala usaha kite ni mdapat gnjaran n pahala dr ALLAH k..n sisa2 hari yg tggal dalam bulan rmdhan nih....jgn dilupe..gune kan lah pluang ini sebaik mgkin kerana kite pon tatau kite akn berkesempatan lgi ke utk bertemu rmdhan utk taun yg akan dtg...huhu...ok lah nk smbung wat seminar...terbebel pule...heeeh....salam....b4 dat...nih ala2 kad rye la dr kami sekeluarga....

kad raye yg xmcm kd raye sgt......nk wit raye??nah la....heee...(spesimen jer...)



n nih kuih rayer...huhu...nk shortbread..mtk2 balik t ade (cth shaja..hahaha...credit to uncle google)....jgn pndang kalo pose..heheh=p


k daaa...~slm aidilftri~~


No comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin