CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Ikut Kata Hati

MY HEARTBEAT!

Wednesday, May 6, 2009

:::6/5/09:::arini sy mau pulang!!!!

salam semua..
slmt pagi...huhuhu...
alhmdulillah..akhirnye tibe jugak tarikh harini...huhu..
mlm ni daku akan naik bas mutiara...ni bas mutiara yer...mybe..daku naik yg cam gni...


double decker..xbesh ah..ase xckp ruang..heee..tp pink..besh..hahaha


or..mngkin yg cam gni..standard biase daku naik...sigh....ahhhaha


euro class jela sng........



heee..kol 930 mlm nih....adeh..mlsnye ase nk g nek teksi g putra tuh...ok la..kali nih daku akn balik ngn anis ye memandangkan tiket kami same mase...ni anis....
anis n daku kat dner kolej...perlu ke..hahhaha...nih duet daku lam bas..heee

alaa...tp tatau laa..mc aritu..daku nek yg nih..tade la besh sgt tp bukan ase sgt pon..ye ar....tdo je keje nye..hahahahaha......yg nih kot...

cam biase je asenye...yg penting nme die bas...


huhuhu..lame kot nk sampai kota bharu weh....dekat 9 jam gak ar..dats y better nek mlm...sbb...tade la rase sgt...tp mmg pnt ar..mcm baru pas wat umah je ase (mule ar nk extreme..mcm pnh je wat umah..)huhuhu......nk balik umah nih...mahal la jugak tiketnye..tu yg asek duk bkite2 tuh..n then ..mule la ta balik cam gaye duk sbh srwk..heee....rm80 tuh g balik..dats y kalo takat 2,3 ari tu..mak daku pon ta kasi balik..huhu...tapelaa....baru npk tabah sket kan..heheheh

ok lah destinasi daku ialah kota bharu bndaraya islam...wink....da lame xjejak kaki nih....ni la kota bharu...heee....

ok ni antara imej2 yg asal tgk je kowg da tau nih negeri daku..heee




waaahh....teruja nye nak balik...uhuuu..dah lame xbalik...

ok la mls daa nk tulis bnyak2..heee..yg penting doakan kslmtn kami..smuga slmt sampai ke destinasi k...heehhe...trimas sume..k lah..nk wat trun brg2 g surau g..adeh ..patah la pinggang...hee..seb bek minum anlene....hahaha...k trimas..slm ukhuwah....slmt bercuti.....

p/s: gambar2 ngeri klantan nih jgk ditujukan kpd nik mohd faiz dgn tujuan mnjeleskan beliau..hik3....jaat tul...



No comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin